2011. november 12., szombat

Papír ajtódísz

A korábban már említett karácsonyi dekorációs játékra én egy színes papír ajtódísszel neveztem. Nagyon egyszerű elkészíteni, és karácsonyi hangulatot hoz a lakásba.


Így készítettem el:

A SzépKarácsony oldalról letöltöttem néhány szép karácsonyi képet. Ezek csak kontúrvonalak, eredetileg matricafestéshez szánták. Kiválasztottam ezekből egyet, és kinyomtattam egy A4-es papírra. A takarásban lévő részeket is rárajzoltam a nyomtatott papírra, hogy legyen majd olyan felület, amire az előtérben lévő részeket ragasztom. (Pl. A gyertyatartó tálkát teljes egészében kivágtam egyetlen részből, és erre ragaszttottam a gyertyát, a masnit, a bogyókat és a leveleket is.) Ezután megterveztem, hogy melyik részét milyen színű papírból fogom kivágni: a Windows Paint programában addig cserélgettem az egyes részek színeit, amíg elégedett nem voltam a választással.
 
Ezután a különböző színű papírokra átmásoltam a rajz egyes részeit. Kivágtam a formákat, és vastag fekete filccel kontúrvonalakat rajzoltam a vágás mentén körbe, és ahol kell, a felületre is. Stift ragasztóval egymásra ragasztottam az egyes részeket. A tálca került legalulra és a világoszöld levelek. Ezekre ragasztottam rá a gyertyát, arra masnit, a sötétebb leveleket és végül a bogyókat. A gyertyára felül a fehér lefolyt viasz került, rá a citromsárga láng, és arra pedig középre a narancssárga.

Az elkészült képet ragaccsal (amit a tanárok az iskolában a táblához használnak) az üvegajtóra tettem ki. Nagyon hangulatos.

Ha kedvet kaptál, készíts Te is hasonló képet, és örülnék neki, ha küldenél róla egy fotót az e-mail címemre. Ha elküldöd, kiteszem a képet a neveddel együtt, így más is megcsodálhatja és ihletet kaphat. A címem: vegazus@gmail.com .
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése