2011. november 24., csütörtök

Karácsonyi dalok 3

Most kicsit bajban vagyok, mert jogvédett dalhoz írtam saját kíséretet. Inkább nem töltöm fel, de bárkinek szívesen elküldöm e-mailben, csak írjatok a karacsonyigyujtemeny (kukac) gmail.com címre! Nagyon sűrűn nézem a leveleimet, úgyhogy akkor is nyugodtan írjatok, ha hamar meg szeretnétek kapni a kottát.

A dal Gryllus Vilmos egyik szerzeménye, a Karácsonyi Angyalok. Hallgassátok meg!

Karácsonyi angyalok

Gryllus Vilmos

Karácsonynak délutánján sötét még a nagyszoba,
Kukucskálni sem lehet, mert zárva van az ajtaja,
Csengő szóra kinyílik majd s a sok gyertya felragyog,
Olyan jó, hogy meggyújtjátok Karácsonyi Angyalok.

Szikrázik a csillagszóró, éneklünk, hogy Pásztorok,
A fa alatt mindenféle titokzatos dobozok,
Bárcsak végre megnézhetném, karácsonyra mit kapok,
Olyan jó, hogy elhozzátok Karácsonyi Angyalok.

Lesz majd ott egy papírangyal, én küldtem el hozzátok,
Azért, hogy a fenyőfánkra Ti majd visszahozzátok,
Olyan mint Ti, -úgy csináltam- repülve jár nem gyalog,
Olyan jó, hogy vele szálltok Karácsonyi Angyalok.

Kis jászolban Jézus fekszik az angyalom rá vigyáz,
Körülötte bárány, tehén, egy szamár is ott iáz,
Jézus mellett apja, anyja, s róla szólnak a dalok,
Olyan jó, hogy van karácsony Karácsonyi Angyalok.

Játszhatok ma akár meddig, most senki se veszekszik,
Azt mondják a hátam mögött: "Majd ha akar lefekszik."
Együtt van az egész család, s köztük én is ott vagyok,
Olyan jó, hogy karácsony van Karácsonyi Angyalok,

Olyan jó, hogy karácsony van Karácsonyi Angyalok.
 

4 megjegyzés:

  1. T. Cím!
    Megköszönném, ha el tudná küldeni Gryllus Vilmos Karácsonyi angyalok c. dalának ének kottáját.
    köszönöm

    V. Eszter

    VálaszTörlés
  2. Kedves Eszter!
    Kérem, küldjön levelet a fenti e-mail címre, mert így nem tudom hova küldeni!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szeretném ha megkaphatnám az ének kottáját!Hálás köszönettel ,Hajni!

    VálaszTörlés
  4. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés